amandaasander

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

24/4 2013, dagen jag aldrig kommer glömma.

Av amanda åsander - 28 april 2013 17:10

Klockan fyra på onsdag den 24 klev jag upp och for till tåget vid fem. Åt frukost på tåget och kom fram till Stockholm vid nio. När vi kom dit gick vi ( familjen) till hotellet och lämnade väskorna och gick bort på stan och köpte lite kläder. Vi åt lunch och shoppade mer. Vid två gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för kvällen. Vi åt middag på restaurang, fast dom hade lunch där fortfarande eftersom klockan bara var tre, haha. När vi hade ätit klar så for vi till Globen. Det var insläpp halv sex så vi fick vänta ett tag men då passade vi på att köpa lite saker, Justin kläder, armband osv.
Konserten skulle börja sju med förbandet men dom började inte förrän åtta ungefär och sjung fyra låter tror jag.
Vid tio över nio började nedräkningen, det började på tio och gick ner till noll. Då kom han, JUSTIN BIEBER, han kom inflygande, eller han hängde i några vingar. Det var helt underbart att se han men jag kan fortfarande inte fatta att jag var där <3
Konserten var slut vid elva och då skulle alla som varit där till tunnelbanan, det var kaos utanför. Men det var det lätt värt.
I torsdags 25/4 så gick vi på stan och tog tåget hem vid fyra på eftermiddan :)
Haha förresten så vet jag fortfarande vad platsen jag satt på hette, ingång två sektion b7 rad 13 plats 43 :)